Monday, May 02, 2011

Giveaways Julung Kalinya Dari Cik Tom

klik gambar untuk join


salam semua...ini entri terbaru lepas seminggu takde mood nak update.miahaha...gedix!!!!sibuk baca novel and layan korean drama 49 days sampai takde masa nak update.eceh!!seriously, saya memang tak reti nak bahagikan masa blog+novel+tengok drama korea...mesti ada yang akan dikorbankan..haha!!!

tapi demi cik tom sayang, saya update jugak...pecah rekod 1minggu tak update.hehe...ni semua sebab cik tom...saya nak sokong giveaway cik tom..hehe..sayang cik tom ketat ketat!!! thanx cik tom sebab goda saya untuk buat entri..hehe...bukan hadiah yang saya pandang tapi cik tom antara blog awal yang saya follow...lepas cik tom berhenti kejap sibuk praktikal, saya pun da jarang datang blog cik tom..kira ni macam comeback cik tom jugakla wat giveaway ni..hehe

hmmm, nak cite apa ya pasal blog saya??boleh dikatakan, macam-macam ada dalam blog ni cuma tutorial blog je takde.sebab saya tak mahir bidang ni...tak macam cik tom...tutorial yang sangat senang difahami dan cik tom suka bagi feedback.tue sebab sayang cik tom.hehe...tapi mungkin saya ada selitkan sedikit mengenai teaching life since saya seorang guru...ada saya letak kan link untuk ke mana-mana kursus or semakan online ke bahagian-bahagian yang berkaitan dengan guru..hehe

buat cik tom..teruskan menulis dan share2 kan la ya tutorial baru..hehe..muuaaaxxxxxx

siapa2 yang nak join, klik SINI...sangat mudah!!!

4 comments:

cintailmu89 said...

waa..kebetulan..nak join give away saya pula..hehe..suke2 ati je promote sini..maaf ya...

http://cintailmu89.blogspot.com/2011/05/first-gajigiveaway-utk-korg-sahabat.html

Elly Jade said...

iz...mari join..kite sokong cik tom.hehe

ok,t sye dtg blog awk

CIK TOM said...

tenkiu join n support GA cik tom ye sayam...terharu plk...huk3...

cik tom suka baca n3 pengalaman pearl jd cikgu..menarik sbb kdg2 kita xtau realiti sbnr seorg cikgu..ingt keje tue mudah je...

good luck!

Elly Jade said...

wuwuwuw..cik tom,thanx 4 d comment..
buat sye lg bersemangat nak update lgi...sayang cik tom..hope sgt dpt jmp cik tom

thanx ya bgi saya pluang join..

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork