Monday, May 30, 2011

syukur. saya menang free hosting GA cik tom

mode: kejutan elektrik...tangan ketar-ketar..
listen to : tak dengar apa-apa

salam and hi to all..alhamdulillah syukur...syukur sangat-sangat...alhamdulillah, saya menang Giveaways Julung Kalinya Dari Cik Tom. tadi, baru je cik tom umumkan Pemenang Giveaways Julung Kalinya Dari Cik Tom..seriously, memang tak berharap langsung menang GA cik tom.. GA cik tom hadir masa saya frust menonggeng tak nak update blog...memang ingat nak biar je blog ni.tapi tiba-tiba bila cik tom buat GA, rasa excited nak join sebab cik tom tak pernah buat GA dan saya nak support cik tom.alhamdulillah, rezeki berpihak pada saya...bila baca entri baru cik tom tadi, terus macam eh macam kenal je banner yang melekat pada entri cik tom...rupanya diri sendiri menang. kalau tak silap, hadiahnya pakej hosting berharga rm100 dari NetKL..masyaALLAH, macam cempedak da jadi nangka...ada 3 benda jadi dalam bulan mei..

1. saya dapat header percuma dari abdulfarique.com2. saya dah ada banner sendiri

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!



ni watermark saya yang dah diedit oleh bestie,Azfar Hisham.susah payah dia editkan.hehe..and banner tu buat sendiri..hihi

3. sayalah Pemenang Giveaways Julung Kalinya Dari Cik Tom

bannergiveaways cik tom

terima kasih cik tom bagi saya peluang join GA cik tom...agak-agak nak pakai domain apa ya? pearljade.com ok tak?hehe...berdebar lak nak tunggu semua setel.. =p


ya ALLAH...syukur alhamdulillah...Kau berikan rezeki, kegembiraan padaku setelah panas disiang hari ya ALLAH...wah, tak masuk langsung..ehehe..jumpa lagi dalam domain yang baru insyaALLAH....

No comments:

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork