Tuesday, May 17, 2011

Kenapa aku nak header design abdulfarique ?

salam and hi to all..
fuh!!! adakah ini bakal jadi hadiah hari guru paling best??
abdul farique nak bagi free header..
memang dah berkira-kira nak buat header baru...
actually header ni aku order dari kak eya untuk dijadikan watermark..
sekali tu macam aku takde header lain and gunakanlah as header...muahahaha..

encik abdul farique...hope saya still ada peluang ni...hehehehe...
ni FB saya ya encik AF

ada tak yang nak jugak??
AF offer sepuluh je...tak taula ada berapa lagi...
jom pujuk AF kat sini...hehe

2 comments:

juanita said...

Ok da tau sapa yg buat watermark itu :)

Elly Jade said...

juanita...hehe
order la dgan kak eya ya
sangat chontek...hehe

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork