Tuesday, June 16, 2009

5 tahun

diam tak diam
da 5tahun aku belajar to be a teacher
apa yg ak dapat?
tak terkata banyaknya
kalau ikut sistem sekolah,kira aku da habis form 5 nak masuk form 6
hehe
tak sabar nak tunggu 5 tahun 5 bulan
sebab time 2 da habis praktikal
pergh

2 year buat foundation and 1 more year to go complete my degree
tak sabarnya
sebab after that start mengajar
memang my ambition
dulu cikgu tanya da besar nak jadi ape
aku memang cakap aku nak jadi cikgu or polis
tak ingatla plak aku ade tak cakap nak jadi doktor ke x
favourite ambition ever
hehe
tapi kalau tanya students sekarang ni,mesti dorang nak jadi astrounaut
baguihla 2
huhu
dengar cite ade orang nak wat wedding die kat space
pergh..memang dasyat
kaya betul n memang tercapai dek akal jugakla
lepas ni kalau orang cakap nak honeymoon kat sana pun possible kot
huhu

erm...
5years???
serious aku cakap
aku baru kenal dunia within this 5 years
sebab kenal kawan2 dari entire malaysia
time sekolah dulu tak pernah ada kawan dari luar kl n selangor
sekarang da ada kawan dari:
pahang-nisa,liza
kelantan-zha,bibi
terengganu-ainaa,huda ghani
melaka-kak aina,dayah,wanjo
negeri sembilan-tampin(irwansyah-nama sikit punya sedap panggil tampin.hehe..die orang tampin.2 yg lekat..)
perak-jiah
kedah-husna,saf,huda poji
johor-ezy,din
perlis-asma
sarawak-connie
last but not least mestila selangor-nona...i love you

meriah kan kawan2 aku sekarang
so sekarang kalau ade no 09 call memang terkejutla sebab dulu yg selalu call 03 je
rupenye nisa yg call
agak hesitate jgkla nak jawab dulu sebab ingatkn sape la
hehe
kalau aku further study kat oversea,mesti kawan2 aku cover entire world lak
huhu



1 comment:

JENAB AND JANE said...

i love you toooo.....and three and four..

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork