Saturday, July 24, 2010

dialog cikgu dan anak murid 1

Murid A: cikgu cikgu cikgu!!!apa dia bintik merah kat bawah mulut cikgu tu?

Murid B: haahla cikgu..ade bintik merah...

Cikgu S: ha, bintik ape ni...(sambil2 pegang muka)

Murid C: eh korang...tu jerawat la...cikgu,tu jerawat kan?

Murid D,E,F,G,H,I,J,K,L,M: mana-mana...nak tengokkkk!!!!!!

Cikgu S: -_______-

tiba-tiba:

murid O: eh cikgu...kenapa bibir cikgu tu....ada warna pink?????

Cikgu S: T_______T

adoila anak-anak murid sekarang...cikgu S tu da la tak pernah pakai pape....baru je letak color pink sket kat bibir dia...kamu sume da kecoh...belum lagi cikgu S calit sana,calit sini...tepek sana,tepek sini...huhuhuhu....pasni cikgu S nak letak color purple plak...
T_____T.....

4 comments:

along said...

jerawat pun bleh kecoh majid....huhu

pearl jade said...

erk?along mane ni..huhu..
bdk2 drjh 2 x penah tgk jrwat kot
T___T

butterfly said...

tulah jid....
len kali bawak2 la selalu pakai yg warna pink tu....

eynda said...

Kita dulu2 pun macam tu kan...akak dulu dgn geng teruja tunggu cikgu2 datang sekolah sebab nak tengok pakai baju kaler apa...match dgn handbag kaler apa...kasut kaler apa...hehe...

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork