Friday, July 31, 2009

ILHAM HATI








ilham hati merupakan buku terbaru dari penulis kegemaran saya,damya hanna(wah banyaknya penulis kegemaran suhaili..hehe)..tak silap saya,ini buku ke-7 beliau.dan saya memiliki kesemua buku beliau.dan menariknya,setiap buku beliau yg saya beli,ade kisah yang tersendiri..untuk ILHAM HATI,saya beli buku ni dalam keadaan saya sakit mata.kerana terlalu meminati beliau,saya ke JJ Setiawangsa semata-mata untuk mendapatkan buku ini.dan saya memakai spek mata hitam buat pertama kalinya dalam hidup saya hanya untuk Damya Hanna kesayangan saya.dan buat yg tidak mengenali saya,saya merupakan pengguna tegar kaca mata jadi saya tidak boleh hidup tanpa cermin mata.memandangkan saya sakit mata,maka saya terpaksa memakai spek mata hitam dan semasa membeli buku ini dikedai buku..saya teraba-raba untuk mencari buku ini..bila difikirkan semula,saya seorang yg sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan apa yg sya kehendaki..oleh sebab itu,jangan terperanjat ya saya sanggup memandu ke PKNS Shah Alam semata-mata untuk mendapatkan novel PELANGI yang dikarang oleh Syud, Hlovate dan Kak Su..hehe

baiklah..saya mulakan resensi saya sekarang.maaf kerana terlampau seronok bercerita mengenai pengalaman saya.ops..saya terpaksa berhenti dulu kerana nak punch card balik dari sekolah..tunggu ya PKNS shah alam =)

No comments:

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork