Thursday, September 02, 2010

sesuatu yang tertangguh

erm......bertangguh??procrastination....ha tu la...dulu suka sangat tangguh2 kerja.suka wat kerja last2 minit..ha sekarang apa da jadi...hal posting2 pun da tertangguh..
padan muka aku...hehe...
sebenarnya,bukan 2 yang jadi persoalannya...sangat banyak benda yang tertangguh disebabkan lambat posting.PENDAPATAN @ GAJI sudah semestinya....detik2 cemas tak berduit dah mula terasa.alhamdulillah mak abah banyak sokong sikit2....kalo takde dorang,tak tau la jadi apa...

dan yang lagi penting....ade 1 benda yang saya rasa sangat penting,benar2 telah mengganggu saya...kerana masih tidak posting,saya rasa sangat rendah diri...rasa tidak yakin dengan diri dan rasa ada sesuatu telah menangguhkan sesuatu...mungkin perasaan saya betul dan mungkin ia silap...

di bulan ramadhan ini,saya sangat2 berharap,penangguhan posting ini akan berakhir....biarla dapat sabah sarawak tapi saya mahu kegelisahan ini sampai ke penghujungnya...kerana saya berasakan,si dia ada di sana....sedang menunggu...mungkin agak cheesy wedges tapi entahla......saya harap si dia akan sabar menunggu saya......sebab di sini,




tiada siapa yang menunggu saya....jadi biarlah saya yang datang kepadanya...
sekian,terima kasih

No comments:

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork