Tuesday, May 18, 2010

blackout??????

semalam dalam pukul 11:55 pm, plap!!!!!takde letrik..
tengah syok2 borak dengan my sayam, fyllo gosip2 pasal free ticket air asia
terus padam...
jerit-jerit adik-adik panggil
"kak elly! kak elly! kak elly!!!!!!"
mak abah da tido...so aku la savior...hehe

ingatan rumah kami je.rupenya 1 keramat takde letrik
sebab rumah kami tingkat 15,so nampkla 1 keramat
JJ setiwangsa maintain ade lampu
ANEH!!!!
adakah sebab JJ,1 keramat takde letrik?hihi

da tak tau nak watpe,makanya tidorzzzzzz je la kan.....
tapi dalam kul10 tu baru je bangun
sebab lepas magrib tertido sebab ngantok sangat(sengaja tido sebenarnya =p)
MySpace
guling-guling jela kat katil 2....
berangan2 dulu sebelum tido....tibe2
TERANG!!!!!!
aik...cepatnya.....haha

ok....sambung gosip balik dengan fyllo..
weeeeeeeeeeeeeeee

4 comments:

::theBROKENmaiden:: said...

fyllo nih sapa?? sesuka at nk suh anak dara org gossip2 tgh2 malam.... ish ishh....

pearl jade said...

haha..ntah sape la fyllo ni kan...
tibe je gosip tgh2 mlm
xsesuai tau =p

jat said...

jid, aritu kat tmn umah kte pun xde letrik jgk. mmg gelap gulita 1 kwsn ni n kawasan sebelah menyebelah. lama jgk tau. dlm sejam gitu.. =)

agak2nya earth hour tak berapa nak dpt sambutan so derang ni buat urge hour la kutt.. hohoho

pearl jade said...

ejat..hahaha....best gak kalo ad urge hour ni..tp kena warning dulu la.....sbb tgh2 gosip bole lak blackout..huhu
seb baek blackout hr 2 kjap je....yg xtahannya....ktrg leh smbung blik gosip kt tepon..pas2 bile letrik da ada blik,smbung blik kt ym....hehe

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork