Friday, May 21, 2010

shrek ~ forever after


khamis, 21 mei 2010...menghabiskan masa dengan afiqah kat wangsa walk.
makan kat subway...
karaoke(1st time ni)
tengok wayang cerita shrek..tengok tarikh gambar...1st day tayangan kami da tengok =p

shrek sangat best...yang ni final chapter dari 3 episod sebelum ni...
cerita dia agak lain.shrek antara cerita yang bagus untuk dibuat sequel


bila hero da selamatkan heroin
THEY LIVED HAPPILY AFTER kan??
dan sekarang ia boleh dibuktikan dalam cerita ni...
betul ke tidak wujudnya
THEY LIVED HAPPILY EVER AFTER...
benar...kehidupan kita ni mesti ada pasang surutnya
masalah seharian dan rutin harian
wow!!!!shrek mula bosan dengan hidupnyasemua benda berulang2 semula
dan pastinya ia membosankan....
hahahahaha...cerita ni macam nak tuju kepada SUAMI
dan pastinya ISTERI pun ada yang macam ni
da lama kahwin dalam 1tahun,mula bosan
dan shrek nak kembali ke kehidupan asalnya
dan kerana 1 perjanjian,dia hampir hilang segala-galanya

ada beberapa benda boleh dijadikan iktibar
1.hargai apa yang ada disekeliling kita.jangan bila semua tu da takde,baru kita menyesal..
2.keluarga adalah segala-galanya...anak,isteri,kawan-kawan....jangan sampai kita kehilangan mereka(anak2 shrek sangat kawaaiiiiee)...
3.bila buat salah,cepat2 kita betulkan...jangan putus asa...
4.SYUKUR....bila kita syukur dengan apa yg kita ada...insyaALLAH kita tak kan pernah merungut =)


kawan-kawan shrek sangat comel...hehehe

"you're cat-rific!!!
it's ri-donkey-lous!!!"




8 comments:

dianey said...

pergh ada nilai murni ek. hihi.. nantilah aku copy dr sape3 . aku hayati cite shrek. aku taminat sgt katun... takat ni muvi katun aku suke. yg meatballs tu.. sgt sesuatu!

pearl jade said...

haha...aku cube membuktikan cite ni ade nilai murni....huhuhuhu
ak tau nape ko suke meatballs 2
sbb it is all abt fuuuuuddddddd
weeeeeeeeee sedap sedappp!!!!
kan best kalo its reality
ngaaaaaaaaaaa

nisa said...

btul btul btul...
tp x pegi tgk pn lg

pearl jade said...

nisa mane ni...hehe
tgkla shrek ya..hihi

MakTEH said...

ni nisa chako ckp... wa sume ade ctr shrek ni. terbaru blom lg lah! wah.. byk pengajaran.. wa nk tgk la.. eh, wa jadi rock la rini. ^^!

pearl jade said...

cha cha...haha....lu sangat cool babe....wa pun suka lu ckap ini macam...cayalah...
ha jangan lupa tgok cite ni.....besssshhhhhhh!!!!

nisa said...

saye peminat awak

pearl jade said...

thanx ya nisa =)
malu2 lak nk kenalkan diri
hahaha

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork