Tuesday, February 01, 2011

my 200th follower






wah si cantik manis ni jadi 200th follower saya..
sebenarnya saya dah lama follow cik amalina
hehe...jadi silent reader je..
thanxy banyak2 ya sudi follow saya
siap jadi 200th follower saya lagi...thanx ya cik amalina
bagi macam saya yang gerak sendiri, terasa nikmatnya bila makin naik follower ni...
bagi orang laen, mungkin tak rasa apa2..tapi saya sangat hargai kamu semua...
thanx ya...and thanx cik amalina...hehe

10 comments:

~...AmALinA....~ said...

wah!!! terhArunye...=) mekasih ye cik elly wat n3 tuk ina...=)xpe pelan2 kayuh..hihihi

kak Erna said...

wah..bagus PJ..mak cik pun tak sampai lagi 200 folowwer..
teruskan menulis ye..

FaizFizy39 said...

congrats! (:
im junior lagi. ratus2 x maen lagi.
haha

Alisya said...

Ada tag untuk pearl:

http://wardahalisya.blogspot.com/2011/02/25-random-facts-about-me-myself-and-i.html

zubir othman said...

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

pearl jade said...

@~...AmALinA....~

xde hal cik amalina..hehe
thanx sgt2 tau

pearl jade said...

@kak Erna

kak erna,akk pny comment lg banyak
2 yg bgus...follower ramai x jamin sume bce blog kita.hehe
thanx ya kak

pearl jade said...

@FaizFizy39

its ok dik...akk pn mula dr bwh..xde shortcut.x de masa nk wat giveaway n crik follower rmai2..akk yakin,adik pn akan lebih rmai follower dr akk nnt.hehe

pearl jade said...

@Alisya

cikwardah,thanx ya :)

pearl jade said...

@zubir othman

wassalam zubir...salam kenal ya
and thanx 4 d compliment
ok nnt sye singgah blog zubir :)
welcome to blog world

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork