Saturday, April 02, 2011

preview: Mencari-Suami@JS.com

April 2011-1: Mencari-Suami@JS.com

ISBN: 978-967-5118-58-6
Harga: RM22.00 (Sem. M'sia)/RM25.00 (Sabah/Sarawak)
Pesanan online mulai 15 April 2011
Bijak sungguh NORMASLINA MASRI membawa anda ke sana ke sini dalam Mencari-Suami@JS.ComThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it . Genius sungguh ideanya, anda ingin mencuba caranya? Dipersilakan!

Baca bab pertama

Nama aku unik: Sofea Saloma. Macam primadona. Hidup aku? Tak glamor mana pun. Kerja aku mula jam 9, habisnya jam 9 juga; 12 jam sehari, 5 hari seminggu.

Hari datang dan hari pergi. Sampai aku tak ingat yang umur aku kena tambah SATU setiap kali Januari tiba. Sehinggalah satu hari emak beri aku kata DUA.

Waktu itu, baru sedar umur aku depannya dah ada angka TIGA
Masa itu aku baru sedar aku ada masalah besar: fasal L-E-L-A-K-I
Sebabnya?
Aku tiada teman lelaki yang biasa-biasa mahupun yang luar biasa!!!

Setelah aku (+ - x ÷) = inilah keputusan yang aku ambil:

Tarikh Iklan: Jumaat, Sabtu & Ahad
Saiz: 2Rx10cm
Edisi (keluaran): Edisi Utara, Tengah, Selatan, Sabah & Sarawak.

Wanita Melayu, beragama Islam, berperwatakan sederhana, 33 tahun, berpelajaran, ingin mencari calon suami yang mempunyai kriteria seperti;
(a) bekerja tetap
(b) berumur sekurang-kurangnya 33tahun ke atas
(c) bujang/duda sahaja
(d) beragama Islam

Sesiapa yang berminat sila e-mel maklumat peribadi kepada mencarisuami@yahoo.comThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it sebelum 15 Oktober 2010.

Perjalanan hidup yang tidak pernah aku jangka pun bermula...

4 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah dari mummyweiyda♥
nice entry♥
eppy blogging ya!!♥
‎(◕‿◕✿)

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

pearl jade said...

wassalam..tenkiu mummy..
sye tkg promot je..hehe

Tok Esah said...

kak!!! hehe tok ada pilih blog kak..

baca sini!!
http://taq6889.blogspot.com/2011/04/tok-esah-blog-ni-aku-rasa-patut-popular.html

pearl jade said...

tok,akk nak nangis....waaaa
terharu sangat2...tenkiu tok
huhu

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork