Wednesday, March 16, 2011

bersiaran langsung dari kuching

syukur alhamdulillah...dah selamat sampai kuching petang tadi kul3...
kan saya dah cakap..impian coretan seorang jade adalah terbang tinggi...
makbul betul impian saya...hehe
harini dapat bersiaran langsung dari kuching...
pasni nak terbang jauh lagi...korea???london????ade berani???
nak upload gambor tapi da nantok..
mau titon dulu...hehehe

fuh! 1st time naik kapal terbang..rasa mereng otak ni..
macam dah tak centre...ahaha
azam 2011 dah makbul ...alhamdulillah..

hari ni jalan2 je kat waterfront...tengok lampu neon berkelipan..
malamni lak makan mee kolok...
orang cakap datang kuching kena makan mee kolok ni...dah try da tadi..
ade umph...alamak tak tau apa nama kedai tue...
ni ha gambor die...

mee kolok special...ade sup tulang...
kitorang tak tau cara makan.tadi tuang je sup tulang ni dalam mee kolok tu..huhu
credit gambar to shafiza..pakai iphone 4..tenkiu lalink

ok that's all for 1st day
esok mau tengok orang utan ngan puteri santubong+tengok show kat cultural village..
orang sarawak kitak,ada suggestion tak nak gi mana2?
see ya tomorrow

p/s: thanks banyak2 ya sudi komen entri ni...
http://pearl-jade86.blogspot.com/2011/03/segmen-blogger-ikut-negeri.html
balik kuching insyaALLAH saya buat lawatan balas ya )

4 comments:

Miss Dill said...

bestnye!!!

Lizzie Yasmin said...

berkali - kali pi Sarawak tak sempat lg nak pi Kuching... harap2 past nie smpai lar ke Kuching tue... Dorang kata paling kt Sarawak...

aimie_afifah said...

jgn lupa pegi kedai kek lapis seberang waterfront tue..dia jual yg fresh lg...terlalu banyak la pilihannya...aduh rindu lak nk ke Kampung Budaya dan Muzium Kuching..
have fun..:)

Nisa said...

sempat ya kamu update! hahahaha

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork