Tuesday, March 15, 2011

terima kasih encik ben ashaari

alhamdulillah...sangat terkejut dengan pencapaian coretan seorang jade hari ini. syukur sangat2..lepas je join segmen : blogger ikut negeri anjuran ben ashaari, ada la dalam 4 komen yang masuk dan saya balas so jadi 8.then saya berhenti makan kejap. on9 balik dan sangat terkejut sebab ade dalam 19 komen.masyaALLAH...ramainya komen. pasal apa ni. maka saya cek blog ben ashaari....terkujat!!terkedu!!!! rupanya blog saya no 1 dalam senarai blog2 yang lain.alhamdulillah...tak tau nak cakap apa.dan keadaan ini berterusan sampaila sekarang.masih ada yang komen entri saya tue.mungkin ada yang tak heran pun tapi bagi saya ini satu pencapaian permulaan untuk saya.


see..no 1 kan???terharu akak dik non



referral dari encik ben..wuuuuu...entah2 orang lain lagi banyak tapi tak kisahla kan...syukur!!




bukan senang nak bagi 30 orang datang blog saya...saya ni bukan sapa2..


tak silap encik ben pernah cakap usaha sendiri lagi penting...tanpa menggunakan orang lain untuk naik. tetap syukur untuk rezeki hari ini sebab kita tak tau hari2 akan datang..


terima kasih banyak2 kepada encik ben ashaari bagi peluang join.dan sangat2 terharu...blogger2 yang datang semua ikhlas komen...saya dah buat lawatan balas.maaf kalau ada yang tak sempat berkunjung sebab saya sedang berkemas untuk pergi bercuti esok...doakan kepergiaan saya ya...

blog akan bercuti selama 4 hari...saya akan pergi dengan hati yang berbunga2 dan gembira.saya akan berusaha lebih gigih lagi untuk menerbangkan blog saya.
YA!!!ITULAH IMPIAN SAYA BERSAMA CORETAN SEORANG JADE!!
saya nak terbang jauh....

sapa tak terjah encik ben ashaari lagi malam ni,jom terjah dia

9 comments:

Miss Dill said...

yay! elly!!!!

jia you! (kak gune pom pom merah biru ni)

pearl jade said...

kak dillaa sayyannngggggggg...
tenkiu so much kak.support dr akk pn wat sye epi sgt2..huhu

qasehraihan said...

waaa...congrats

pearl jade said...

tenkiu qasehraihan :)

Tok Esah said...

hehehe, tok pun sama!!! tah niah buat akak!!

pearl jade said...

tok mmg hbat sokmo...x yah ade segmen encik ben org kenal...hehe
same2 dik

Woofer Storm said...

syukur la sis.tahniah k^^

The Sharkox said...

Lama2 naik la graf tu :)

juanita said...

Wah sesuatu yg baru la...
Baru tau ada bender2 camneh.

Eh btw, boleh tau tak. ng sapa ek wat leh buat signature cantik macam awak nye tu..suke laa :)

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork