Friday, March 11, 2011

syukur! saya menang dunia novel giveaway :)

ehemmmmm..masih ingatkah lagi anda dengan entri ini
http://pearl-jade86.blogspot.com/2011/02/dunia-novel-giveaway.html ok kalau tak ingat sila klik..hehehe..ya ALLAH alhamdulillah syukur sangat2..rezeki sangat murah lately. betulla Allah cakap, rezeki kita datang dengan pelbagai cara..hari tue menang topup rm1o. pastu dapat dua BE serentak dan hari ini, saya dikhabarkan saya menang giveaway by dunia novel...disaat saya rasa kenapa saya diuji dengan pelbagai ujian,ALLAH membalasnya dengan kegembiraan.

YA!!! Allah itu Maha Adil.kalau kita bersyukur dan redha dengan apa yang Allah rancang untuk kita, kemanisan rezeki akan datang tanpa diduga dan lebih manis dari apa yang kita bayangkan. Allahuakbar!!! rasa nak menangis pun ada...letih!!! sangat2 letih!!! i'm so tired this week. to handle people, to handle my pupil, to handle my colleagues, it needs tones and tones of energy to handle them.waaaaaaaaaaa...thanx ALLAH and thanx kak jihan for giving me such an opportunity to get this rezeki.alhamdulillah syukur!!!

boleh rujuk entri ini untuk rezeki saya di dunia novel...http://dunia-novel.blogspot.com/2011/03/pemenang-dn-1st-ga.html#comment-form
comel tak kak jihan?siap buat draw lots manual pakai kertas...tulis nama dalam kertas pastue draw lots manually. tak payah pakai random.org..sangat klasik wat camni..teringat draw lots untuk main tukar2 hadiah.hehe..

ada 6 pemenang untuk contest ni...jom terjah dorang :)


02 : Pearl Jade
09 : Jieda
10 : my shaizhar blog contest
16 : @lyci@
29 : ika puk puk
77 : akmafaizal

7 comments:

Elly Jade said...

tenkiu ya admiral :)

The Sharkox said...

peminat novel tegar, no wonder la menang

Elly Jade said...

sharkox..miahahaha!!! die hard fan tau.alhamdulillah ade rezeki mng..hehe

Sunah Sakura said...

wah..tahniah ye...:)

Elly Jade said...

thanx sun :)

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

tahniah kpd pemenag!

Elly Jade said...

thanx ya fatimah :)

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork