Saturday, January 22, 2011

alhamdulillah, dah dapat hadiah giveaway dari tok esah..apa hadiahnya tu ya?

alhamdulillah...disaat2 tak disangka2, tak ditunggu2..ia datang...sangat gembira tadi masa tok esah mesej cakap nak bagi hadiah giveaway hari tu..hehe...terima kasih banyak2 ya tok esah...nak tau apa yang tok esah bagi??? jeng jeng jeng!!!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





wah. dapat top up celcom rm10...alhamdulillah...kredit betul2 nyawa2 ikan tadi. masa tu dalam kereta dengan intan. rezeki betul dikala memerlukan topup...huhu...eh bukan dapat semua topup ni 1 je tok esah bagi..hehe
terima kasih banyak2 ya tok...semoga murah rezeki tok esah..sekarang tok esah dah ade fan page tok esah. wah glamer betul...sila la like ya page ni...huhu
ni linknya Tok Esah dan Cucu-Cucunya

5 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

alhamdulillah.. rezeki tu

pearl jade said...

thanx cik lekat lekit =)

Tok Esah said...

hahaha, tahniah lah yer!!! ingat nak bg hadiah yang lain, tp terlalu busy, tak sempat plak.. kalau ada kat umah mmg dah bg hadiah misteri!! hehe

sissyira said...

salam

alhamdullilah, rezeki walaupun rm10:)

ziarah rakan yang saya follow :)

pearl jade said...

tok esah...thanx ya..huhu
ha,cpt la blik rmh.blh bg adiah laen..hehe

sissyira

wassalam...alhamdulillah.rezeki..thanx ya

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork