Thursday, January 06, 2011

Segmen 2011 : Mereka kata ...


selamat datang kepada blogger2 yang sudi singgah di blog saya yang tak seberapa ni..
jujur saya akui, kalau ada yang sudi singgah di sini, saya sangat2 hargai.
ini kerana saya hanyalah orang biasa yang hanya berminat bercerita tentang diri saya dan orang2 disekeliling saya.
apa yang saya lihat dan apa yang saya lalui dalam kehidupan terutamanya dalam dunia perguruan ingin saya kongsi bersama dengan kamu semua :)..
terima kasih juga kepada encik ben ashaari yang menganjyrkan segmen ni.
wah, rekod baru untuk tahun baru ada segmen baru dari encik ben
sempat jugak saya curik2 masa untuk mengupdate dan memfollow segmen ni..

buat bloggerz di luar sana, berblogginglah dengan ikhlas dan membina empayar sendiri dalam dunia blog.
harapnya tiada dengki mendengki dan kutuk mengutuk sesama kita ya..
kawan2 tak mau lawan okey=)

8 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam perkenalan. melepak kat cni sambil follow...

Lulu caldina said...

Rajinnya join segmen En. Ben..
Good luck yer

Hasnah said...

join segmen BA jugak ea??
best kan??
HAPPY BLOGGING ^^

azzey said...

Jom kita sama2 meriahkan lagi dunia blogger di tahun baru 2011 ni....:)

misz sheyla said...

salam kenal....
join jugak segmen ni :)
visit

man yusoef said...

btol tu...skrg ni dah mcm trend plak..dengki mendengki sesama blogger...ish2..bebloglah dgn aman...hepi blogging yeap!!

::Miss Pikon:: said...

salam kenal. jom meriahkan dunia blog secara aman! :)

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Salam Ziarah..:-)

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork