Friday, January 07, 2011

rancangan pelajaran tahunan kssr bahasa inggeris tahun 1

sila klik sini ya...
saya dah upload RPT BI KSSR tahun 1
kredit untuk JPN MELAKA
sangat hebat RPT ni
mereka buat untuk daily lesson plan..
so tak payah pening kepala nak pikir nak ajar apa
tinggal buat lesson plan
untuk simpanan sendiri/panitia/sekolah
sila rujuk pada sekolah dan ppd/jabatan pendidikan negeri masing2
takut setiap JPN dah buat RPT untuk negeri sendiri
macam saya, saya ikut RPT Selangor tapi saya guna RPT Melaka ni untuk diri sendiri
maksudnya saya tengok idea dalam RPT melaka sebab mereka dah sediakan untuk rancangan mengajar harian sekali..
maaf kalau ada salah dan silap ya...

2 comments:

Fiona said...

terima kasih ya..sangat berguna :)

Elly Jade said...

sama2 fiona =)
teacher kt skola mana?

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork