Sunday, December 26, 2010

500 blog


1. ini banner encik ben ashaari

2. saya anak first dari 6 adik beradik. ada sorang je adik laki..asal keramat. mak ayah orang jawa. mak orang kuala selangor. ayah orang sabak bernam..so rasanya saya ni orang jawa. bukan orang melayu.hehe..baru je 2 bulan jadi cikgu english kat banting.

3. motip jadi blogger: suka sangat menulis dan share ape2 dengan bloggers lain especially pasal novel. suka baca buku dan dengan blogging boleh tahu latest buku dari orang lain.

9 comments:

sekamar rindu said...

salam..

singgah follow ur blog...

***107

Elly Jade said...

wassalam
thanx ya
eh ni housemate 107 ke?
huhu

wahida said...

salam, terujanya saya dgr ada org jawa kat sini...saya asal sg. besar, bestnyer jumpa org kampung dlm alam maya ni..
salam kenal dan salam ziarah, saya dah follow, kalau sudi follow me back k!!

MyraAyreen ^^ said...

salam kenal ....


saya salah seorang dari segmen ni ...


jenguk saya balik eyh !

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

Neena J said...

salam..
interesting blog..
lets be friends.
i wunna know more about you..
i've followed you.follow me back yah..

Unknown said...

salam kenal dr papa mifz yer..:)

Mimiey.. (^-^) said...

salam kenalan dari mimiey...

nasyieen.blogspot.com

Muhammad said...

mamat pun dh join..
jgan lupa follow mamat aw..nnti sdih mamat..huhuhu

salam perkenalan..

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan..

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork