Wednesday, December 15, 2010

Jom Kita Berkenalan

rasanya ni bulan kegigihan untuk seorang jade..huhu..trimas bro Ben

1. Letak header Blog Ben Ashaari

ok da letak

2. Bila mula bina blog?
tutup muka(sebab malu)..dari tahun lepas

3. Jumlah follower setakat ini?
tutup muka lagi....31 orang

4. Berapa trafik harian?
dalam 40 kot..

5. Sehari berapa entri?
3 entri

6. Berikan satu blog yang best korang suka baca ..
yang ini dengan bangga saya cakap saya suka baca blog kak eynda...http://meandmylife1376.blogspot.com/ bacalah..tak tau hari tu ada blog pilihan.kalau tahu undi kak eynda untuk blog pilihan isteri..hehe

12 comments:

eynda said...

Trima kasih sebab ada nama kak eynda di situ...tapi ai malu la pulak :-D

Elly Jade said...

hehe...
akk tetap no1 dihati saya..
sbb bile bce blog akk,br knal blogger laen n blaja byk bnda dr akk
thanx ya =)

Syafiq Rosli said...

all da best ya..

Elly Jade said...

syafiq,
trimas =)

nazirulhazwan~ said...

blog den x suke ea??:P

Nur Mudrikah said...

truskan usaha..all da best. jom meriahkan dunia blogger

Elly Jade said...

@nazirulhazwan~

encik naz,abg ben kate 1 je..
kang saya kte sya suka encik naz susah sye nk jwb dgn ehem2 encik naz..hehe

Elly Jade said...

@Nur Mudrikah

trima kasih..thanx sudi singgah =)

Unknown said...

salam perkenalan,,saya pak cek biola

Xan_hollow said...

cantik bl0g nie.....saya dh f0llow....teruskan usaha brbl0gging!!!

Elly Jade said...

@Rozuan Ismail
salam kenal pakcik
bolehla ajr sye main biola ya

Elly Jade said...

@~~ytazzizzaty~~

terima kasih dik..
adik org 1st ckp blog akk cntik..ehehhe

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork