Monday, December 27, 2010

contest: asal usul nama url ~ pearl jade



kena tag!!huhu..second time kena tag dengan blogger.huhu..thanx ya cik kiwi..jom terjah blog cik kiwi kat sini..

ni sebenarnya contest , your url contest by devilviernes..sapa2 nak join sila la ya..

erm, pearl jade ni sebenarnya nama sejenis colour kereta perodua. saya suka nama ni sebab ade
perkataan jade tu. 86 diambil sebab tahun saya lahir.hehe.. dulu nak buat url pearljade86.blogspot je tapi lupa email. so kena buat lain..

btw, jade 2 nickname saya dengan kawan2 sekolah and kawan2 uni..dari sekolah orang panggil saya MAJID. kira jade 2 singkatan untuk majid. gediks sket..kang bile letak pearl majid orang ingat uools lak kang.hehe...ha mana datang nama majid? biasa lah sekolah menengah, duk asrama lak tu..sure ade nama panggilan kan.haha..

siapa yang bagi nama majid tu? dari form 1 sampai form 3 orang panggil elly. tapi ada la sorang member ni, amalina wahid terpanggil saya majid..tersasul sebenarnya. pas2 kecoh bila kawan2 duk panggil2 majid. asrama perempuan. pas2 sekolah agama. takde campur dengan budak laki. 2 yg ala2 gediks sket.ahaha.sampai warden pun panggil majid tau.hehe..lekat nama majid sampau sekarang. eh dah lari tajuk.haha..

ok nak tag

kak eha

kak daia

cik tom

kak eha dan kak daia ni dalam mood jawab tag. hehe..cik tom sebab saya nak tau kenapa url die mcm tu. hehe

4 comments:

CIK TOM said...

tenkiu2...pearl org ke-2 yg tag cik tom utk contest ni..akan cik tom buat ye..tunggu..

Elly Jade said...

thanx ya cik tom
muaxx!!

kiwi said...

ouh, baru kiwi tau warna pun ada nama pearl jade..

Elly Jade said...

hehe..cube tgk keta perodua :)

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork