Wednesday, December 01, 2010

samsung ST60 review






salam to all...ingat lagi tak saya nak kamera!!!...heheheheh..alhamdulillah, last week dah dapat grab 1..satu je ok.tak mampu den nak grab 2..hihi!!tapi macam biase, ape yang dihajatkan selalu dapat yang lain..masa nak beli mp3, dapat model lain..nak beli jam pun dapat model lain even brand sama...tapi kamera ni, brand terus lain..saya
dapat inche SAMsung..dan macam biasa, setiap gadget atau barang saya, mesti ada namanya...hehe!!

introducing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inche SAM :)

rasanya sehari selepas post entri saya nak kamera, saya beli kamera ni...oh ya! lokasi beli di JJ, AU2 Setiawangsa. tujuan asal pergi sana, nak beli barang dapur je dengan barang ayun...masa lalu booth kamera, amoi tu tanya, U nak beli kamera ke? mari t
engok dulu"..ok, selalu saya blah je or dengar gitu2 je, tapi this time rasa lain macam sebab amoi tu sungguh2 menerangkan function kamera ni..actually, amoi ni terangkan samsung model lain...harga dia dalam RM499. rasa tu memang bajet nak beli kamera. tiba2 terpandang inche SAM yang slim sikit dari model yang mula2 tu...walaupun inche SAM gelap dari inche SAM yang merah menyala tu, tapi takpe inche SAM...i will choose you...hehe..harga inche SAM lebih sikit dari yg mula2 amoi tu tunjuk...salute betul dengan am
oi ni. dia pandai betul "hasut" saya beli...dia cakap inche SAM ni tinggal 1 je dalam stock. 1 lagi yang display punya..saya siap suruh amoi tu bukak kabinet kamera. dan memang betul, tinggal inche SAM saya je....huhu..macam dah berjodoh je...hehehe!!

baik...apa yang best pasal inche SAM ni...saya tak pandai nak cerita banyak...senang cerita, dia ada beaty snap, retouch dan yang paling best, ada smile detection.nyahahahahaha!! dah tak payah nak sibuk2 suruh tangan sape paling panjang kalau nak snap...just SMILE and this is it...dapatla bergambar kenangan dengan kawan-kawan tersayang.eceh!!

oh ya..lagi satu yang best pasal kamera SAMSUNG...video
model ni HD dan saya sukakannnnyaa..hehehe!!ceh, mentang2 semua sekarang main HD, so semua benda kena HD ek?..oohh haruslah!!!hihihi...dan sambil recording, kita boleh zoom without stopkan recording tu..or kalau before nak shoot tu kita lupa nak zoom, dah tak payah lagi sebab boleh zoom masa tengah shoot..cool kan!!hehe...sebab saya ada dengar ada kamera yang tak boleh zoom...maybe kamera dulu2 kot...

gambar kat atas ni, saya ambil dari mat salleh ni...kalau nak baca review dia pun boleh if ada yang tak pandai baca bahasa melayu...
klik sini ------> inche mat salleh

gambar ni inche mat salleh ni yang edit...thanx inche mat salleh

dah banyak jasa inche SAM dengan saya....gambar konvo anak2 murid tiqa, gambar kahwin nona dan gambar hangout dengan intan...hihi..sila tengok hasilnya..


nona's wed

No comments:

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork