Thursday, December 30, 2010

TAK KIRA! NAK UPDATE BLOG JUGAK!!!

wuwuwuwuuuuuu....sekolah dah start. pagi tadi ade 1st meeting guru 2011..pagi2 buta dah bertolak dari keramat ke banting. seb baek meeting mula lambat.hehe..

argh!! dah 2 hari tak update. semalam demam...gara2 hantar adik, aida gi klinik sebab dia demam, last2 jangkit sekali dengan org2 kat klinik tu.huhu!! seharian tidor je semalam. contest encik ben ashaari pun hye-hye bye bye...sob sob sob!!!

makin sibukla lepas ni. jadi cikgu kelas, 3 Setia pegang jawatan tu pegang jawatan ni...banyak gak kalau nak tulis. kelakar pun ya jugak..siap pegang jawatan Program Aedes. ada fail sendiri okey..waaa...mentang2 rumah aku banyak nyamuk.haaa amik kau...kena jadi AJK banteras nyamuk aedes.ngaaaaa!!!!! paling tak leh bla, jadi ketua rumah sukan rumah MERAAHHH!!!!
OH KNOW!!! rupanya kekalahan INDON ada kaitan ok dengan diri aku..nyah ah nyaa ah!!!apa pengalaman yang ada nak bimbing rumah rumah sukan??? ha, dulu aku pernah cakap kan masa kat sekolah dulu, aku jadi penolong ketua rumah sukan.waaaa...tak sangka scary movie ni datang balik T___T

ok dah puas ati dapat update.siap ber aku kau.ampun semua.huhu!! adios!!!

2 comments:

Mr. Swift said...

Selamat Malam!
Hye singgah sini dan polo anda!
Nanti free jemput lah ke blog IDE pula eh.
Oh btw entri ni memang syok! Nice!

P/s : Tutorial Lengkap Cara Membuat Duit Dengan Nuffnang Dari A Sampai Z Fuhhyohh

kiwi said...

wah! first posting ke? heheh

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork