Tuesday, December 28, 2010

Astro Hadiah Saluran Percuma Astro Fiesta Buat Pelanggan

mStar Online : Astro Hadiah Saluran Percuma Astro Fiesta Buat Pelanggan

wit wiiiTTT!!!hadiah awal tahun untuk pelanggan astro...klik tajuk kat atas untuk lebih info ya..saya nak promo 1 je, cerita hindustan 3 Idiots..cerita ni memang lain daripada cerita hindustan yang lain. percayalah!!! bukan tipikal hindustan yang selalu kita tengok tau..ada pasal doktor dan engineer. cerita mengenai kehidupan pelajar engineering di India. masalah education di univeristi menjadi topik utama cerita ni..di bawah adalah sinopsis daripada mstar online dan blog
http://ceritadimataku.blogspot.com/2010/12/astro-fiesta-saluran-110.html

3 IDIOTS
Genre: Filem
Bahasa: Hindi
27/12/10

“Three idiots’ mengisahkan kelucuan dua sahabat Madhavan dan Sharman Joshi yang sedang dalam misi mencari kawan mereka, Rancho yang hilang. Di kolej, mereka bertiga merupakan rakan satu asrama. Rancho dulu merupakan seorang yang berfikiran terbukayang sentiasa mengeluarkan idea-idea yang bernas tetapi sering bertelagah dengan mentor yang zalim dan kejam bernama Viru Sahastrabudhhe. Pada suatu hari, Rancho lenyap selamanya dan mengejutkan kawan-kawannya dan kekasihnya Pia. Dua rakan mereka menanamkan azam untuk mencari Rancho dan memulakan perjalanan mencari rakan mereka yang hilang melalui perlbagai situasi yang menakjubkan. Antaranya mereka telah merosakkan majlis perkahwinan dan pengebumian menjadi huru hara. Perjalananan ini juga mendekatkan mereka sebagai seorang sahabat setelah melalui pelbagai dugaan yang melucukan. Mampukah mereka menemui Rancho, sahabat yang banyak mengubah kehidupan mereka dan menjadi inspirasi mereka untuk berfikir di luar kebiasaan dan menjadi seorang yang kreatif?

Pelakon: Aamir Khan, Kareena Kapoor, R. Madhavan, Sharman Joshi, Boman Irani, Omi Vaidya, Parikshit Sahni, Javed Jaffrey, Mona Singh, Sanjay Lafont, Rahul Kumar, Amardeep Jha, Farida Dadi, Jayant Kripalani and Arun Bali.


aal iz well!!


hehe.mampu tak menari dalam toilet? =p

ironi betul tajuk dia. 3 idiots bukan tak pandai tau. tapi sebab dorang ni genius habis especially aamir khan

Filem 3 Idiots pada 27 Disember, 9 malam; 28 Disember, 8.30 pagi & 4 petang; 31 Disember, 11 pagi & 9 malam; 1 Januari, 2 petang dan 2 Januari, 5.30 pagi & 4 petang.

jadual siaran rancangan menarik di astro.klik sini

1 comment:

Acik Erna said...

pearljade..
110 ni..astro beyond aje ke..semua dapat..dirumah akak ni..yang beyond dah ada..astro biasa tu tak de pun..

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork