Friday, December 24, 2010

pengalaman pertama terlibat program rakaman Usrah di TV9

ingat tak entri ni, semalam pergi pesta buku kanak-kanak KL 2010. fuh berdebar betul.sampai malam sebelum tu tak boleh tidur.hehe..encik Roslan suruh datang pukul 10.terlewat sikit sampai dalam pukul 10:10.tapi sampai je dekat booth PTS, takde orang lagi. bila tanya exhibitors PTS, dorang tunjuk tempat rakaman.ya ALLAH, kerusi ada dalam 8 je dan kawasan rakaman kecik je.waa...saya cuak amat sebab ingatkan ramai yang terlibat.rupanya sikit je orangnya.ijat dengan saya dah menggigil sebab nak lari tak boleh.wuuuu...nasib baik bawak adik dua orang so takdelah segan sangat.hehe..

kenal tak ustazah asnie?? kalau die bagi ceramah mesti main kompang, tabla(alamak lupa nama percussion dia)..semalam pun dia main gak..hihi.tajuk usrah semalam, kepentingan ilmu, amal dan akhlak


see, berapa orang je yang ada..menggigil je duk situ..


kenangan dengan ustazah asnie..yang tudung cream 2 ijat.



kenal tak ni sapa? patut macam kenal. ni kak syadiya. dulu DJ IKIM. sekarang dah jadi penerbit Usrah di TV9..hebat!!

cenderahati daripada PTS dan tv9..tenkiu..cantik beg dia.hehe


pengalaman yang tak dilupakan betul. selalu tengok dalam tv. sekarang ada peluang jadi penonton.hehe..rasanya rancangan Usrah akan bersiaran pada hari Jumaat pukul 1130 di tv9..untuk slot saya ni, tak tau lagi bila akan ditayangkan..


10 comments:

MakTEH said...

majid dah jadi artis!
hebat la jid!
suke dgn ustazah ni!

CIK TOM said...

wah kawan dgn artis...comel la wm tue...

shahjiehan said...

wah...bestnye dpt g sana

pearl jade said...

mak teh.
hehe...kebetulan ade org mtk tlg jdi penonton,2 yg dpt join..hehe
best tau ustazah ni..lancar je die bg ceramah.hehe

pearl jade said...

cik tom,
eh sye br je kenal ustazah ni ciktom.hehe...
br je beli wm ni..comel kan?huhu

pearl jade said...

shahjiehan,
sampai ahad ni bookfair
masih sempat kalau nak pergi

tomei said...

syok nya jade...

kiwi said...

wah, masuk tv :)
btw kiwi tag pearl jade dlm entri terbaru kiwi.

pearl jade said...

tomei.kebetulan ade peluang kak.hehe

pearl jade said...

kiwi,thanx ek..
sy xjmp entri 2..hehe

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork