Tuesday, December 21, 2010

segmen: jom berkenalan anjuran cikgu akim

saya nak join segmen dari cikgu akim, jom berkenalan..teringin gak nak kenal2 dengan bloggers2 yang lain...maybe 1 day nak buat jugak segmen ni...boleh tambah kawan.hehe..sape2 nak join, sila klik sini ya...cikgu akim

ni soalan2 yang ditanya oleh cikgu akim...saya jawab sebaik mungkin ya cikgu..hehe

Apakah status anda

Hak milik kekal Allah s.w.t..

milik umum: single and available..hehe

Ceritakan tentang diri anda

Oooh suka soalan ni sebab masa interview cikgu dulu, interviewer tanya soalan ni…hehe..

Okies, saya anak sulung daripada 6 orang adik beradik. Ade sorang je adik lelaki.dialah hero kami. Erm, sekarang ni baru je bertugas 3 bulan dekat SK Seri Lanang. Opsyen English, minor maths..yeayy!!takla kempunan sangat tak dapat major maths..huhu.. orang jati selangor @ KL..jom datang KL..best!!hehe

Ceritakan tentang Blog anda

Erm, ni blog ke 3 saya. Dulu ada dua. Tu pun assignment purposes… blog yang ni more to personal…asal2 dulu buat blog sebab ada permintaan dari bestfrens, puan nona dan cik nisa..then, ada review novel2 yang saya baca sebab saya gila novel..novelholic gitewww..hehe..

Apa pandangan anda tentang dunia blog?

Semakin berkembang pesat!! Lagi interesting than fb, tumbler and other social network. Saya suka menulis. Suka sangat2…tapi tak best pun apa yang ditulis..hehe!! tapi kena hati-hati sebab takut ada yang dengki2..amik kesempatan..gebang2 benda tak elok, letak gambar tak senonoh, fitnah memfitnah…bahaya ok!! Benda2 ni kadang2 boleh buat blogging jadi tak best…


Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

Kepada yang baru buat blog, fikir lagi sekali, kenapa anda buat blog. Teruskan aim matlamat tu…teruskan berblogging. And welcome to blogging life..hehe


Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

Tak de keunikkan sangat pun..hehe!! 1 je kot…saya ada menulis review buku. Itupun tak banyak..hehe

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

Sampai internet connection putus…kalau takde internet connection, so saya stopla blogging…hehe

Impian: 1 day, orang akan kenal siapa pearl jade, siapa Siti Suhaili bt Sarif..yeeehaa!!

Pearl jade nak tag;

kak eynda - tak pernah tag dia.hehe

chako

kak eha



4 comments:

eHa said...

kak eha tu adekah aku? hehe

Elly Jade said...

hahahaha..anda memang hebat kak
hehe
nak tag tp xleh kt blog akk
nape ek

Cikgu Akim said...

wah,..teacher suhaili ni minat math ka..semoga jadi guru yg baik hati,.jangn garang2..hehehhe

salam perkenalan dari saya bakal pendidik..

Elly Jade said...

haah,sya minat maths..
tp dl time apply cikgu mtk tesl..
terlepas apply borang PISMP sbb xtau ada..
insyaALLAH,saya x garang2..hehe

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork