Tuesday, December 14, 2010

untuk awak intan nazifah

dialah intan nazifah ahmad..
my bestie eva...
kenal dari tingkatan 1 - now...
dia la kepala persembahan kat asrama dulu...
ketua pentomen, lakonan, nasyid...
idea semua gempak2...
nasyid tu sampai kami menang hadiah khas juri sebab idea sangat brilliant..
jadi puteri perakla, pakai baju taekwondo la...naik stage dari pintu masuk..
zaman2 muda dulu..idea semua fresh2..hehe

sekarang kami dah besar..
saya pun da start kerja..intan plak lagi 1 sem je nak habis law
banyak betul kenangan dengan intan..
habis sekolah kami lost contact..intan buat diploma dekat KISDAR
3 tahun tak contact sebab dulu SMS, internet tak berapa fames sangat..
alhamdulillah, bila intan masuk UM dan saya pun kat UM jugak, kami jumpa balik..
tawa, senda, sedih, sedu sedan bersambung kt UM...huhu

entri ni khas untuk intan..
dialah kawan dunia akhirat..
kagum dengan semangat dia..
ada zaman jatuh naik..
suka duka kongsi sama2..
nangis atas bahu ko, ko nangis atas bahu aku dah lali..
kalau bahu tu boleh bercakap, agaknya mesti dia dia cakap,
"udah2 la tu nangis woi!!" hihi
intan la geng sopink, ronggeng, karok, makan2, tengok wayang bla bla
nasihat dia semua boleh pakai..
nak dengar nasihat paling ikhlas dan takde tapis2, intan lah orangnya

intan,
aku nak ko tau...
kita kawan sampai bila2..
semoga ALLAH ikat hati kita sekuat2 nya ya...
jatuh bangun kita sama-sama...

i love you...
i love you more...
i love you most....
kalau jadi top model nanti jangan lupa aku..hehe



2 comments:

Nisa said...

majid.. intan nangis x?
moga persahabtan kamu menjadi semakin kuat dan kuat
bak minum milo anda jadi kuat dan sihat!

Elly Jade said...

@MakTEH

hehe..cube tgk die komen ape kt fb aku..haha

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork