Monday, December 13, 2010

parcel misteri!!!


waaaa.. dapat parcel misteri!!!tak tau siapa yang bagi...suspen betul sebab rasanya order novel dari Jemari Seni 4 buah buku..tapi yang sampai 1 je..lagipun saiz parcel ni besar sikit daripada saiz novel-novel JS....sebelum tu, nak teka dulu siapa yang bagi..jadi detektif jap..

clue nya: dari kuatan
ha mesti azliza yang bagi sebab dia dari kuantan...dan dia tau saya hantu buku...hehehehe
nak tengok tak apa bendanya...jeng jeng jeng!!! drum roll please.....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


wah!!!menarik betul...tajuk pun sangat bersemangat..hehe..alhamdulillah..thanx ya siapa yang bagi ni..huhu...i love you...muaxxxxx!!!!

tapi masih suspen..siapa yang bagi ni ya...mahal tau buku ni. dekat rm30... T_T
arigato once again!!!

2 comments:

ijat said...

jid, tadak nama org yg post kah???
wahhh syioknya dapat adiah tetiba~~

pearl jade said...

ijat...xde nama
tp rasanya kwn kita yg duk kuantan
hehe

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork